21 januari 2011

Nu är vi gräsänder...

Imorse for Tobias till Orlando och kommer inte hem förens på torsdag, jag är inte alls avundsjuk. Jag och Emma har i alla fall haft en riktigt mysig dag, först lunch på stan med två av mina kollegor/kompisar och sen efter lite bokhandlande så gick vi hem till Linus & Hampus och fikade. Jag tycker att jag var värd fika, det blev 8,5 km promenad för att ta oss fram och tillbaka till stan. Tyvärr så var Emma inte riktigt sitt allra mysigaste jag längre när det blev dags för nattning, det tog 70 minuter innan jag kunde lämna henne själv i sängen. Vi får hoppas på bättre tur med den biten resten av dagarna vi är själva. Det blev inga nya bilder tagna idag men här är en som bara är någon vecka gammal.

1 kommentar:

  1. En sådan sötnos, kan nog charma allt och alla med det leendet!! Kram från farmor o farfar

    SvaraRadera