2 december 2010

Mammagruppen

Det var lite snöigt när jag och Emma skulle gå till mammagruppen igår..

..men när vi skulle hem igen hade det klarnat upp och var helt underbart ute!

När vi kom hem fick vi skotta, måste säga att det är rätt skönt att vi inte har större ytor att skotta än vad vi har. Det har blivit rejäla snöhögar på framsidan och inne i trädgården försvinner buskarna allt mer under snötäcket, har inte ens pallat skotta mig fram till vedbon idag. Dessutom, både idag och igår när Tobias kom hem från jobbet och jag glatt påpekade att jag och Emma varit duktiga och skottat så svarade han "det syns inte". Antar att jag kämpar en lite ojämn kamp mot Kung Bore.

1 kommentar:

  1. En sak är säkert Sara, med en sådan här början på vintern så behöver du inte gå på gym!!! Och äpplen faller inte så långt från päronträden som man säger!!! Kram

    SvaraRadera